листи оцінювання





Критерії оцінки робіт учнів

Середній
Достатній
Високий


Розуміння
завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання




Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел



Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції



Творчий підхід
Студент просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи


Форма для самооцінки учнем
роботи над проектом та навичок співробітництва у групі
Самооцінка навичок
Завжди
Інколи
Ніколи
Я приймав учать у всіх заходах групи



Я брав керівництво групою інколи на себе, для налагодження роботи групи



Я уважно вислуховував думку кожного учасника групи



Я виловлював ідеї щодо покращення роботи групи



Я працював не тільки самостійно, але і іншими членами групи



Я не тільки працював самостійно, але і допомогав іншим



Я виконував не тільки свою частину роботи, але і допомогав іншим



Я спілкувався з членами моєї групи тактовно, навіть якщо і не був з ними згоден



Я намагався зробити роботу над проектом приемною для всієї групи



Я підтримував позитивний настрій членів групи навіть якщо ми зтикались із труднощами



Я синтезую власний досвід і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити важливі і значущі висновки






Проект 
Лист оцінювання презентації групи
PowerPoint ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Команда________________________________Дата______


 

МАКСИМУМ БАЛІВ
ОЦІНЮВАННЯ УчнЯМИ
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
група1
група 2
група
3
СТВОРЕННЯ СЛАЙДІВ





·         Перший слайд з назвою
     5




·         Мінімум 6 слайдів
    10




·         Використані різні можливості PowerPoint  (зміна слайдів, звук, графіка)
     5




·         Бібліографія
     5




ЗМІСТ






·         Дослідження чітко представлене
    10




·         Графіки і таблиці чіткі, точні і акуратні
     5




·         Висновки науково обґрунтовані
    10




·         Є відображення вкладу  кожного учня з групи
     5




·         Включені графіки й схеми
     5




Організація






·         Текст добре читається, ідеї записані в певному порядку
    10




·         Є логіка в представленні слайдів
     5




·         Презентація візуально приваблива
    10




ВСЬОГО БАЛІВ


Остаточна оцінка :
   85





Проглянуто:_________________________


Примітка:  Кожна презентація має бути переглянута і оцінена іншими групами і вчителем. 



Форма самооцінювання роботи над презентацією
4
3
2
1
Зміст: Основні моменти
Я організую і будую свою презентацію навколо декількох головних моментів, які підтримують тему і синтезують найбільш важливу інформацію, яку я виявив з дослідження.
Я організую і будую свою презентацію навколо декількох головних моментів, які підтримують тему.
Я включив деякі головні моменти в мою презентацію, але вони можуть бути викладені не вірно, або дещо важливе випущене.
Я не ідентифікую головні моменти в моїй презентації.
Організація матеріалу
Моя презентація починається з слайду, який викликає цікавість і інтерес до теми. Інформація організована в логічному порядку, і переконує аудиторію у важливій ідеї щодо теми, спонукає до нових думок.
Я використовую графіку, відео, звук і інші мультимедійні можливості, щоб краще розкрити і підсилити мої основні моменти презентації.
Я слідую всім законам про авторські права при використанні мультимедійних засобів.
Я використовую графіку, відео, звук і інші мультимедійні можливості, щоб краще розкрити мої основні моменти презентації. Але деякі засоби мультимедіа носять тільки прикрашаючу функцію, або не стосуються основних моментів презентації.
Я не використовую графіку, відео, звук і інші мультимедійні можливості, або ті, що я використовую не підсилюють основні моменти презентації.
Усний виступ
Я репетирував свій виступ. Я говорю чітко і ясно, залучаючи аудиторію до сприймання презентації. Я випромінюю рівновагу і впевненість, відповідно взаємодію з моєю аудиторією, і ефективно вирішую непередбачувані проблеми.
Я репетирував свій виступ. Я говорю чітко і ясно. Я демонструю аудиторії врівноваженість і повагу.
Я міг би відрепетирувати свій виступ більш ретельно. Іноді, моя аудиторія втрачає інтерес або має проблеми з розумінням мене.
Моя аудиторія відчуває труднощі з розуміння моєї доповіді і презентації. Я не достатньо займався підготовкою виступу.
Зміст: Мета і тема
Моя презентація має свою тему, яка робить важливий і значний вклад щодо теми, що ми вивчаємо. Всі частини моєї презентації додають щось важливе до мети або теми.
Моя презентація має свою тему. Всі частини моєї презентації роблять важливий внесок до теми, що ми вивчаємо в класі.
Моя презентація має свою тему. Більшість частин моєї презентації роблять важливий внесок до теми, що ми вивчаємо в класі, але деякі можуть не відноситися до теми.
Хоча моя презентація і має свою тему, більшість слайдів не відносяться до теми, що вивчається.
Зміст: Висновки
Я синтезую власний досвіду і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити важливі і значущі висновки з теми моєї презентації. Всі висновки впливають з результатів дослідження.
Я синтезую власний досвіду і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити висновки з теми моєї презентації.
Я намагаюся синтезувати власний досвід і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити висновки з тему моєї презентації, але деякі з моїх ідей не логічні або зроблені не на основі  достовірних доказів.
Я намагаюся синтезувати власний досвід і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити висновки з тему моєї презентації, але деякі з моїх ідей не логічні або зроблені не на основі  достовірних доказів.





Немає коментарів:

Дописати коментар