Критерії оцінки робіт учнів
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не
аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє
відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання
завдання
|
Випадкова
підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми;
неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати
інформацію
|
Не уся
інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має
прямого відношення до теми
|
Оцінюються
роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат
роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації
має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Творчий
підхід
|
Студент
просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду
на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється
одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться
виведень
|
Представлені
різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю
і виражає точку зору мікрогрупи
|
Форма для самооцінки учнем
роботи над проектом та навичок співробітництва у групі
Самооцінка навичок
|
Завжди
|
Інколи
|
Ніколи
|
Я приймав учать у
всіх заходах групи
|
|
|
|
Я брав
керівництво групою інколи на себе, для налагодження роботи групи
|
|
|
|
Я уважно вислуховував
думку кожного учасника групи
|
|
|
|
Я виловлював ідеї
щодо покращення роботи групи
|
|
|
|
Я працював не
тільки самостійно, але і іншими членами групи
|
|
|
|
Я не тільки
працював самостійно, але і допомогав іншим
|
|
|
|
Я виконував не
тільки свою частину роботи, але і допомогав іншим
|
|
|
|
Я спілкувався з
членами моєї групи тактовно, навіть якщо і не був з ними згоден
|
|
|
|
Я намагався
зробити роботу над проектом приемною для всієї групи
|
|
|
|
Я підтримував
позитивний настрій членів групи навіть якщо ми зтикались із труднощами
|
|
|
|
Я синтезую
власний досвід і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити
важливі і значущі висновки
|
|
|
|
Проект
Лист
оцінювання презентації групи
PowerPoint ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Команда________________________________Дата______
|
МАКСИМУМ БАЛІВ
|
ОЦІНЮВАННЯ УчнЯМИ
|
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
|
||
група1
|
група 2
|
група
3
|
|||
СТВОРЕННЯ
СЛАЙДІВ
|
|
|
|
|
|
·
Перший слайд з назвою
|
5
|
|
|
|
|
·
Мінімум 6 слайдів
|
10
|
|
|
|
|
·
Використані різні можливості PowerPoint (зміна слайдів, звук,
графіка)
|
5
|
|
|
|
|
·
Бібліографія
|
5
|
|
|
|
|
ЗМІСТ |
|
|
|
|
|
·
Дослідження чітко
представлене
|
10
|
|
|
|
|
·
Графіки і таблиці чіткі,
точні і акуратні
|
5
|
|
|
|
|
·
Висновки науково обґрунтовані
|
10
|
|
|
|
|
·
Є відображення вкладу кожного учня з групи
|
5
|
|
|
|
|
·
Включені графіки й схеми
|
5
|
|
|
|
|
Організація |
|
|
|
|
|
·
Текст добре читається, ідеї
записані в певному порядку
|
10
|
|
|
|
|
·
Є логіка в представленні
слайдів
|
5
|
|
|
|
|
·
Презентація візуально
приваблива
|
10
|
|
|
|
|
ВСЬОГО БАЛІВ
Остаточна
оцінка :
|
85
|
|
|
|
|
Проглянуто:_________________________
Примітка: Кожна презентація має бути
переглянута і оцінена іншими групами і вчителем.
Форма самооцінювання роботи
над презентацією
4
|
3
|
2
|
1
|
Зміст: Основні моменти
|
|||
Я організую і будую свою презентацію навколо декількох головних моментів,
які підтримують тему і синтезують найбільш важливу інформацію, яку я виявив з
дослідження.
|
Я організую і
будую свою презентацію навколо декількох головних моментів, які підтримують
тему.
|
Я включив деякі
головні моменти в мою презентацію, але вони можуть бути викладені не вірно,
або дещо важливе випущене.
|
Я не
ідентифікую головні моменти в моїй презентації.
|
Організація матеріалу
|
|||
Моя презентація починається з слайду, який викликає цікавість і інтерес
до теми. Інформація організована в логічному порядку, і переконує аудиторію у
важливій ідеї щодо теми, спонукає до нових думок.
|
Я використовую
графіку, відео, звук і інші мультимедійні можливості, щоб краще розкрити і
підсилити мої основні моменти презентації.
Я слідую всім законам про авторські права при використанні мультимедійних засобів. |
Я використовую
графіку, відео, звук і інші мультимедійні можливості, щоб краще розкрити мої
основні моменти презентації. Але деякі засоби мультимедіа носять тільки
прикрашаючу функцію, або не стосуються основних моментів презентації.
|
Я не
використовую графіку, відео, звук і інші мультимедійні можливості, або ті, що
я використовую не підсилюють основні моменти презентації.
|
Усний виступ
|
|||
Я репетирував свій виступ. Я говорю чітко і ясно, залучаючи аудиторію до
сприймання презентації. Я випромінюю рівновагу і впевненість, відповідно
взаємодію з моєю аудиторією, і ефективно вирішую непередбачувані проблеми.
|
Я репетирував
свій виступ. Я говорю чітко і ясно. Я демонструю аудиторії врівноваженість і
повагу.
|
Я міг би
відрепетирувати свій виступ більш ретельно. Іноді, моя аудиторія втрачає
інтерес або має проблеми з розумінням мене.
|
Моя аудиторія
відчуває труднощі з розуміння моєї доповіді і презентації. Я не достатньо
займався підготовкою виступу.
|
Зміст: Мета і тема
|
|||
Моя презентація має свою тему, яка робить важливий і значний вклад щодо
теми, що ми вивчаємо. Всі частини моєї презентації додають щось важливе до
мети або теми.
|
Моя презентація
має свою тему. Всі частини моєї презентації роблять важливий внесок до теми,
що ми вивчаємо в класі.
|
Моя презентація
має свою тему. Більшість частин моєї презентації роблять важливий внесок до
теми, що ми вивчаємо в класі, але деякі можуть не відноситися до теми.
|
Хоча моя
презентація і має свою тему, більшість слайдів не відносяться до теми, що
вивчається.
|
Зміст: Висновки
|
|||
Я синтезую власний досвіду і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб
з робити важливі і значущі висновки з теми моєї презентації. Всі висновки
впливають з результатів дослідження.
|
Я синтезую
власний досвіду і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з робити
висновки з теми моєї презентації.
|
Я намагаюся
синтезувати власний досвід і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з
робити висновки з тему моєї презентації, але деякі з моїх ідей не логічні або
зроблені не на основі достовірних
доказів.
|
Я намагаюся
синтезувати власний досвід і мої знання з дослідженням, яке проводжу, щоб з
робити висновки з тему моєї презентації, але деякі з моїх ідей не логічні або
зроблені не на основі достовірних
доказів.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар