Отримані навички



Які навички мають одержати учні в ході реалізації проекту?
Усі учні  класу працювали в команді. Завдяки командній роботі в учнях формуються такі життєво важливі навички як вміння працювати в команді, правильно оцінювати свої можливості, толерантність. Через виконання послідовних дій, співставлення та обробку великої кількості інформації розвивається логічне та критичне мислення. Робота в цьому проекті має практичну спрямованість, саме тому учні розуміють де можливо застосувати знання з інформаційно-комунікаційних технологій та навчального предмету -  хімії.
Таким чином, стає можливим поєднання академічних знань профільного курсу хімії з інформаційно-комунікаційними компетентностями. Виконуючи запропоновані завдання, учні  навчаться працювати із сервісами  etherpad, lerningapp, googl, wikiwall, twitter, програмами Microsoft  Publisher, Microsoft  Power Point, Microsoft Word.
Особистісні результати
Міжпредметні результати
Предметні результати
1.      Реалізовувати отримані навички в повсякденному житті
2.      Формування пізнавальних інтересів і мотивів, спрямованих на вивчення хімічних понять
3.      Розвиток інтелектуальних умінь (доводити, будувати міркування, аналізувати, порівнювати, робити висновки)
1.      Оволодіння навичками дослідницької й проектної діяльності
2.      Розбудовувати вміння працювати з різними джерелами інформації
3.      Розвиток уміння використовувати мовні засоби для дискусії й аргументації своєї позиції, порівнювати різні точки зору
4.      Уміння організовувати навчальне співробітництво й спільну діяльність із учителем і учасниками проекту
5.      Здійснювати контроль своєї діяльності в процесі досягнення результату
1.      Використовувати методи хімії: спостереження, експеримент
2.      Знати й користуватися основними поняттями хімії: атом, атомно-молекулярне вчення, будова атому, електронна конфігурація та інш.
3.       

Немає коментарів:

Дописати коментар