Які навички
мають одержати учні в ході реалізації проекту?
Усі учні класу працювали в команді. Завдяки командній
роботі в учнях формуються такі життєво важливі навички як вміння працювати в
команді, правильно оцінювати свої можливості, толерантність. Через виконання
послідовних дій, співставлення та обробку великої кількості інформації розвивається
логічне та критичне мислення. Робота в цьому проекті має практичну
спрямованість, саме тому учні розуміють де можливо застосувати знання з
інформаційно-комунікаційних технологій та навчального предмету - хімії.
Таким чином, стає можливим поєднання академічних
знань профільного курсу хімії з інформаційно-комунікаційними компетентностями. Виконуючи
запропоновані завдання, учні навчаться працювати із сервісами etherpad, lerningapp,
googl, wikiwall, twitter, програмами
Microsoft Publisher, Microsoft Power Point, Microsoft Word.
Особистісні результати
|
Міжпредметні результати
|
Предметні результати
|
1.
Реалізовувати отримані навички
в повсякденному житті
2.
Формування пізнавальних
інтересів і мотивів, спрямованих на вивчення хімічних понять
3.
Розвиток інтелектуальних умінь
(доводити, будувати міркування, аналізувати, порівнювати, робити висновки)
|
1.
Оволодіння навичками
дослідницької й проектної діяльності
2.
Розбудовувати вміння працювати
з різними джерелами інформації
3.
Розвиток уміння використовувати
мовні засоби для дискусії й аргументації своєї позиції, порівнювати різні
точки зору
4.
Уміння організовувати навчальне
співробітництво й спільну діяльність із учителем і учасниками проекту
5.
Здійснювати контроль своєї
діяльності в процесі досягнення результату
|
1.
Використовувати методи хімії:
спостереження, експеримент
2.
Знати й користуватися основними
поняттями хімії: атом, атомно-молекулярне вчення, будова атому, електронна
конфігурація та інш.
3.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар